czwartek, 29 sierpnia 2013

kociołaki za 99,99 !!! do 04.09.br.

rano ślubny pokazał mi ulotkę Toys w Blue City
(Aleje Jerozolimskie 179) - a niej info, że moje 
lalkowe marzenie nie za 200zł przez internet, 
ale za połowę kwoty i nie w grudniu (wtedy liczę 
na PROMO w licznych handlówkach) - a od ręki.

Pognałam w miasto i nabyłam koci duet ♥♥♥♥♥♥♥

teraz pozostaje mi już "tylko? upolować" Pocahontas,
oraz rudaskę i czarnoskórą z MOXIE Girls...
(a już superrro by było trafić też na Moxie TEENZ 
- oczywiście tę czarnowłosą z grzywką a la chinka 
z szarymi patrzałkami okolonymi cudnymi rzęsami...)

ktokolwiek wie o sklepie z w/w poszukiwanymi -
proszony jest o pilny kontakt... Pocę tak ciężko dorwać, 
ale ponoć indianki tak mają, że się przed xeno chowają...

papatki! łowczyni lalek - INKA

 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz