niedziela, 27 kwietnia 2014

Alessandra

tym razem MS od OLI - sympatycznej, żywiołowej a zasadniczej kolekcjonerki pięknotek... nabyłam od Niej 2 panienki, a trzecią... ale o tym innym razem...
Lale Oli nie tylko ujęły mnie swą fabryczną urodą - ale i poziomem zadbania, nieskazitelnym stanem włosów oraz dodatkami - no buty to prostu szał - a raczej nie wpadam w zachwyt nad obuwiem od tych lal...

Alessandra w lekko rudawym blondzie jest unikatowa - a że z moją ukochaną grzywką, więc nie dziwota, że i ona przyjechała do mnie...


i tak się wdzięcznie prezentowała na żywo - słodzio...


a tak już w "dyżurnym" cieniowanym topie podkreślającym jej jasne oczy...

 


2 komentarze:

  1. Piękna ! Cudowna ^ ^
    Ja na obecną chwilę szukam jakiejś brunetki z grzywką wśród MS, ale co jedną zobaczę to przepadam..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ha, piękna - dlatego przybyła do mnie, choć nie należę do
      blondolubów :) a popatrz uważnie na me MS - może znajdziesz
      niunię swych marzeń... jeśli akurat Ona będzie tą, którą chętnie
      i bez żalu wyślę w inne ramiona...

      Usuń