wtorek, 7 października 2014

okiem KIDY


kto odwiedził Uleńkę, już rozpoznał wprawne oko Kidy - oraz Jej wyczucie sytuacji,modelki i całych okoliczności przyrody, dzięki którym udaje się pokazać pasję przede wszystkim miłość do lal - dzisiejszy post dzięki uprzejmości Kidy - fotki Jej autorstwa - zapraszam... 


 

 

moja piękna Nippon w sukieneczce na drutach - troszkę w stylu country - dobraną kolorystycznie oczywiście do szydełkowej cieniowanej sukienusi Cherry
obie panienki mają podobną barwę włosów, obie też - moc uroku i wdzięku - 
polubiły się baaardzo i będą jeszcze nie-raz-nie-dwa pozować w duecie...



13 komentarzy:

  1. To prawda, Kasia bardzo ładne robi zdjęcia :D
    Mnie też wzięło na robótki na drutach, własnie skończyłam Antośce sweter,
    a i przy okazji Rakel się dostało też bluzeczkowy sweterek :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo, to już wypatruję druciaków... ja chwytam się za igliczki rzadko, nie jestem ich zwolenniczką - ale pewne ciuszki po prostu muszą być przerobione na drutach i już!

      Usuń
  2. Zwykła donica z aksamitkami i promienie zachodzącego słońca - a efekt fantastyczny. Kida ma wspaniałe wyczucie i nie boi się eksperymentować z kolorami :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. akurat ONA rzeczywiście się nie lęka - i klękać na betonie, by uchwycić
      odpowiedni kąt widzenia swej niuni - choć i przy moich trochę się napociła,
      nagimnastykowała - ale warto było dla takich efektów...
      a donica nie do końca taka zwykła - bardzo fakturowa, jak lubię, i surowa ;)

      Usuń
  3. one same jak kwiatuszki w tych kwiatkach :) Piękne zdjęcia i takie radosne a lalunie się zgrały kolorystycznie bardzo :) Fajnie widać różnice wielkości....wydawało mi się, że mała nie jest aż tak mała. Za młodszą siostrę może śmiało robić.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia są bardzo piękne i optymistyczne :) Nippon i Cherry są jak śliczne siostrzyczki :) oby jak najczęściej razem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. śliczne siostrzyczki profesjonalnym okiem pasjonatki...

      Usuń
  5. Słonecznie i optymistycznie ale mój największy podziw budzi miniaturowa sukieneczka Cherry ...
    Coś tak maleńkiego wyszydełeczkować ... :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, Kasieńko - Cherry też zadowolona ;D

      Usuń
  6. Śliczne zdjęcia, takie promienne i radosne :) Modelki też niczego sobie, sukieneczki mają jak z wybiegu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odnalazłam koleżankę swojej Cytrynki :) Jest bardzo urocza :)

    OdpowiedzUsuń