czwartek, 28 stycznia 2016

szaleństwa niejednej panienki :)


dzisiaj moje wesolutkie nastolatki zaprezentują ciuszki, 
w których świetnie się czuły, ale bez żalu oddały bardziej 
potrzebującym panienkom - mam nadzieję, że niebawem 
będziemy mogli wszyscy podziwiać lalunie Eli, dla której 
nie tylko te kompleciki szydełkiem uskutecznione ;D 


 

 

 

 

 

 

 

 

 


Ela lubuje się w vintagowych ciekawostkach, wiele ze swych 
lalinek zdobyła mimochodem, niemalże jeno rzucając okiem 
na stragany bazarowe - nie stroni jednak od najnowszych 
propozycji rynkowych - ale o tym niechajże Ona sama Nam 
opowie w swej blogosferze - oby jak najszybciej ;DDD 


♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 


Eluniu! trzymamy ze Zbieraczką kciuki za Twego Bloga!!!




23 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Ewuś? ten post jest takim upublicznionym
      ponaglaniem Eli, by pochwaliła się swymi
      zdobyczami zbieranymi od lat...
      oczywiście w trybie natychmiastowym podam,
      jak Ela założy blog, bo naprawdę ma warte
      pokazania ciekawostki :)

      Usuń
  2. Ineczko, a co się stało z włosami tych Twoich nastolatek ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...a nie wiem, takie już
      do mnie przybyły :DDD

      Usuń
    2. ... zrób z nimi coś, bo wyglądają jakby się obraziły na Ciebie ;-)

      Usuń
    3. coś, czyli co? jakieś sugestie..?

      Usuń
    4. :))))))))))))
      jakieś włosy :)))))))))))))

      Usuń
    5. aaa - zapomniałam, że
      nie lubisz floków ;P

      Usuń
  3. Ogromnie mi się podobają te tęczowe ubranka i torby! Twoim pannom pasują idealnie a one same, to jak dla mnie, kochane skarby!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oleńko! fakt, tęczowo się porobiło - ale jeszcze
      pokażę stricte tęczowe sukienusie na najnowszej
      modelce, przybyłej niedawno do Szydełeczkowa :)

      pozdrawiam z gromadką rozbrykanych skarbów :)

      Usuń
  4. Fajowe ciuszki i to na mojej faworytce !!! Fioletowołebce :) oczywiście zapomniałam jak się nazywa :( Absolutnie nie zgadzam się na zmiany w jaj wizerunku !!!! taka jak jest, jest super :)))
    To ja też dołączam do dopingu dla tajemniczej Eli :) zakładaj bloga Kobieto bo tu ludzie czekają !! :))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zuri? pytałam o sugestie, ale nie
      każde wszak można zastosować - bo
      i mnie niunia z fioletowymi czułkami
      rozczula - ale kapelutek czasem może
      jakiś założyć, prawda?
      co do Eli - to od Niej mam cudną lalę
      firmy Estrela, którą pokazywała swego
      czasu Zbieraczka - a taki komentarzowy
      doping jest jak najbardziej POŻĄDANY ♥

      Usuń
    2. A odziewaj ją jak tylko Ci w duszy zagra :) byleby ten cudny łepek został dalej taki jak jest :)))))))) No i pokaż szybciutko kolejną gwiazdkę !!

      Usuń
    3. ok - w kolejnym odcinku :D

      Usuń
  5. Zawsze największy podziw wzbudzają Twoje torebeczki i buciki - dla mnie kunszt nieosiągalny :-) Moje szydełkowe próby w tym kierunku kończą swój krótki żywot w koszu na śmieci :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gabi - nie wyrzucaj prób do kosza - zawsze
      możesz dziergałki, z których nie jesteś
      zadowolona - użyć jako wypełnienia jakiś
      poduszek, kanapy czy fotela dla maluchów...

      Usuń
  6. Bez względu na porę roku - u Ciebie zawsze tęczowo! Plecaczki jak dropsy, chciałoby się pożreć ;-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i pewnie tak już zostanie, Kiduś -
      bajecznie kolorowo i optymistycznie,
      choćby tutaj, choćby na chwil kilka :)

      Usuń
  7. Jak pogodnie i kolorowo!:) Takie dziurawe kamizelki bardzo lubię:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koloru to mi się chce caaały roook!!!
      a kamizelki - na zamówienie Eli :)))

      Usuń
    2. No to tak jak i mnie:) A daj znać koniecznie, jak stanie blog Eli.

      Usuń
  8. Śliczne te kamizelki i plecaczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że i Tobie się spodobały -
      prezenty już dotarły do elinkowych niuń :)

      Usuń