poniedziałek, 23 maja 2016

PLUS & LONG



 


" niniejszym ogłaszam sezon polowań na barbie 2016 rozpoczęty! " 
(w Szydełeczkowie, rzecz jasna - inne blogi już ruszyły z kopyta!)


 

urocze panienki przyjechały wprost ze Smyka - 
Ich obecność zawdzięczam memu ślubnemu, 
który chyba po cichu łudził się, że się już nie 
załapię na promo - no, ale że papierek dał... ;P 


 


 

 


panienka PLUS w firmowej sukienusi - a butkach od koleżanki - 
różowy pasek do takiej sukienki wespół z czarnymi balerinkami - 
to już jak dla mnie za wiele - wolałam ciut stonować tę kreację :) 


 


 

 


 


nieuzbrojonym okiem widać, że LONG świetnie wygląda w ciuszkach 
swej koleżanki - bo choć szczupła i wysoka - nie jest taką chudziną, 
na jaką wygląda - a dopasowane sukienki i bluzeczki z barbie classic 
jednak nie dopinają się na Niej - ale za to może się butkami wymieniać 
pulchniejszą koleżanką - PLUS na upartego mieści się w strój LONG - 
lepiej w bluzce niźli w dopiętej (teraz to - opiętej) spódnicy ;P 


 


 


stanik mej LONG to efekt obcięcia naddatku z białej spódnicy :)


 

 


 


 

 


 


jestem niezmiernie zadowolona z Ich obecności ♥ 


 


 


 

 


 


oczywiście chcę wszystkie pulchne zaprosić do Szydełeczkowa - 
nie tylko dlatego, że tak po prostu bardzo jesteśmy do siebie 
zbliżone wizualnie (75 kg / 155 wzrostu) - po prostu jestem Ich 
ogromnie ciekawa - a projektowanie - to kolejny krok w zajęciu, 
jakim jest stylizacja - a takie doświadczenia - to same PLUSY :))) 


32 komentarze:

  1. zdecydowanie powinny mieć zamienione stylizacje!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje :) świetny pomysł ze stanikiem i tiarą z naszyjnika oraz opaską z paska :D

    OdpowiedzUsuń
  3. No proszę, ceny całkiem znośnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać, że "na wolności" im dobrze :))) Buziaki słodkie i na dodatek rozrabiary! Gratuluję Ci, Ineczko! Powiadasz, że w Leclerku po 20?!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie niskie ceny!!! A ja do Smyka mam daleko! Kupiłabym wreszcie sobie... Taką Long, bom sama wysoka :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niskie ceny dla wysokich lal,
      kanciaste ceny dla okrąglinek :)

      Usuń
  6. Ta wysoka też mi wpadła w oko. Inwazja na Smyka już w planach. Obniżki cen z okazji "Dnia Dziecka" to prawdziwy "Dzień Dziecka" dla zbieraczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, czasem inwazja to konieczność wręcz!!!

      Usuń
  7. Dziewczyny są śliczne. Ubranka trochę mniej zachwycają, ale pewnie z czasem ubierzesz je w sposób, który bardziej podkreśli ich urodę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak się domyślasz - nie dla ubranek Je zgarnęłam -
      i miło mi, że panienki znalazły Twe uznanie :)))

      Usuń
  8. Cieszę sie bardzo, ze w końcu je masz :))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Wysoka bosko wygląda w twojej odsłonie jednak te dwie nadal do mnie nie przemawiają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak dobrze, że nie każdemu podobają się
      panienki, na które poluję - dzięki temu
      mam większą szansę na zdobycie kolejnych!

      cieszę się, że ma odsłona Long przypadła
      Ci do gustu - choć wbrew pozorom nie jest
      łatwa do ubierania - bardzo długi tułów ;P

      Usuń
  10. Zamiana dodatków wypadła bardzo dobrze, też bym tak zrobiła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. choć same ubranka nie rzucają na kolana -
      chciałam dać in szansę zaistnieć - choćby
      w formie stylistycznego pastiszu :DDD

      miło, że nie ja jedna lubię eksperymenty!

      Usuń
  11. Bardzo polubiłam te laleczki. Dla mnie pozostaną lalkami historycznymi - pierwszymi odmiennymi od dotychczasowych. Pewnie z czasem będzie się pojawiać coraz więcej różnorodnych lalek (choć kto wie - może niekoniecznie), ale te będą takim symbolem mattelowskiego rytuału przejścia. ;-) Widać, że zaszalałaś i polubiłaś swoje piękne panienki, a one pokochały Ciebie. Panna z kucykami mnie rozbroiła... Urocza w takiej stylizacji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo atrakcyjna ta historia -
      życzmy sobie więcej urozmaiceń
      tego typu - choć gdy natykam się
      na dawne panienki retro/vintage
      widzę ogrom różnorodności - czyli
      dzisiejszy ruch Matella to powrót
      do przeszłości - udany i potrzebny♥

      Usuń
  12. Widziałam okrągłą blondynkę "na żywo" i wiem, że na pewno jej nie chcę. Buźka do mnie nie przemawia, a do tego mam wrażenie, że ma nieproporcjonalnie dużą głowę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. LONG sprawia wrażenie przerośniętej naiwnej dziewczynki,
      stąd małoletnie kucyki pomimo dość wyzywającej stylistyki -
      natomiast PLUS ma minę mocno czymś zniecierpliwionej bądź
      zniesmaczonej - przyda mi się w stadku i taka postać wiecznie
      naburmuszonej księżniczki - uważam jednak, że mniejsza głowa
      wyglądałaby kuriozalnie do tak konkretnych ud i bioder :DDD

      Usuń
  13. Przyznam że udały Ci się zakupy :)Blondi jest niezwykle urokliwa ale lepiej jej w kreacji koleżanki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Super są te lale! Różnorodność pełna wdzięku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. LALUNIE dziękują i biegną brykać dalej!!!

      Usuń
  15. No, cudna cena :))) Mój maż poluje na Fashionistki, ma ich już... hmmm... dużo :) Tą krąglejszą już też ma w kolekcji. Obie są śliczne i fajnie że pokazałaś je razem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem ogromnie ciekawa mężowskiego zbioru!!!

      a tak samymi fashionistkami dopiero niedawno się
      zainteresowałam - wcześniej istniały dla mnie
      w ilości śladowej - dopiero wysyp nowych buziek
      w 2015 rozbudziło mą ciekawość, zachwyt i pożądanie!

      Usuń
  16. Obydwie super, ta okrąglejsza i jej plusowe koleżanki to mój następny zakup zaplanowany :) Ta okrągła pupa i nogi nie patykowate, superowe :) W twoich stylizacjach lepiej wyglądają niż w swoich własnych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witam! okrąglutkie zdobywają coraz szerszy krąg
      fanów, jak widzę - nawet Osoby niebarbiowe po
      bezpośrednim kontakcie z panienkami PLUS - nie
      potrafią przejść obojętnie :DDD

      Usuń