sobota, 20 maja 2017

Zlot Fanów Lalek w KKKK (1/4)


NOOO, udało mi się dotelepać - zabrałam ze sobą nowo poznaną 
Basię, wyżywającą się w rękodzielnictwie - ale o tym potem... 



 

a ta ślicznotka jeno na koszulce Balbiny się nam objawiła :) 


 


na tak pościelonym spaniu nasze lale mają piękne sny! 


 


cudne tonerzyce Oleńki wraz z Jej torbą ♥ 


  
 


te jakże dynamiczne kobiety kontrastowały z licznymi retrourokami :) 


 

jak tylko ujrzałam sindusie pomyślałam o Wioli... 



ten jakże mały stolik zachwycił różnorodnością - 
zerkająca w bok jeszcze długo będzie mi się śniła... 

 

 

charakterne kobitki, nie dające o sobie zapomnieć! 



łagodność aszkowego oblicza... 

 


...kontra drapieżna bizneswomen... 



a tu moja Ash 43cm , która tak pilnowała, by mój Jędrek 
nie wypił mi pysznej kawy - że w efekcie zapomniała, 
by zachęcać do zakupów tych oto torebuń - no cóż... 






kuferek niesamowitości!!! 

  
torebka Basi, która dzisiaj zaliczyła swoje pierwsze lalkowisko :) 

 

Basia m.in. szyje dla lalek - nie tylko swojej wnusi - koralikuje 
też chokery na aksamitkach, szeroko pojęte rękodzieło to Jej pasja - 
przytargała z Bemowa 3duże torby pełne efektów pracy rąk - 
i choć nie zdążyłam pofocić, bo biegałam od stolika do stolika - 
to nic straconego - czeka nas wizyta wśród basinych dóbr :))) 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 

a co jeszcze udało mi się uchwycić aparatem - 
pokażę kolejną razą - do następnego lalkowego! 

26 komentarzy:

  1. No to narobiłaś smaku na ciąg dalszy zdjęć i relacji ze spotkania.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne lalki i piękne torebki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Łoo matko! Tyyyyyyyle pięknotek naraz :))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to niewielki procent - ja przyszłam po
      kilku godzinach - wielu Duszyczek już
      nie było ale co udało mi się złapać to
      Wam pokazuję :)))

      Usuń
  4. Kurczę... Tyle śliczności... Ja się kocham w rudej Cami z falowanymi włosami. Ehhh... taką mieć... :)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cami od daaawna czaruje mnie swą
      niewinną twarzyczką - choć Jej
      sąsiadka wciąż tkwi w pamięci :)

      Usuń
    2. Gdyby się kiedyś trafiło, pewnie nie pogardziłabym Cami blondynką z tej samej serii... też jest boska :)

      Usuń
    3. falowane blond loki z TAKĄ twarzą - marzenie ♥

      Usuń
  5. Oj oj oj!tyle tego pięknego zebrane w jednym miejscu!cudowności!czekam na ciąg dalszy z niecierpliwością.pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj było na co się pogapić i pomiętosić ... było :)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj było, było - zwłaszcza, że jak
      doczytałam się, co St.Zgredek ze
      sobą przytargał - żal, żal, żal
      że jednak nie byłam wcześniej...

      Usuń
  7. Różnorodność do kwadratu a nawet do sześcianu! Bardzo mnie zafascynowały dwie kobitki, które nazwałaś charakternymi! Obłędne dziewczyny!
    Zresztą wszystkie ciekawe i godne uwagi :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oleńko! ciemnowłosa to zjawisko z serii Świąteczna Niebieska -
      wciąż dostępna w sprzedaży tu i tam - akurat ta tutaj ma usta
      przemalowane przez szczęśliwą Właścicielkę :)

      Usuń
  8. Spotkanie było cudowne i świetnie było Wszystkich spotkać w jednym miejscu. A tutaj masz link do sklepiku Ani gdzie można kupić koszulki z jej lalkami. https://annasangels.cupsell.pl Sama się zastanawiam nad jeszcze jedną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cudnie było się spotkać - TAAAK!
      dzięki za link - i nie zastanawiaj
      się zbyt długo, Balbinko ♥

      Usuń
  9. Taki zlot to musi być niezła frajda! :D.
    Mam pytanko, czy lala z pierwszych trzech zdjęć to nie jest przypadkiem Angelica należąca do osóbki, która na Dolls Forum ukrywa się pod nickiem Mysha? ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ano masz rację - frajda na 102!
      zaś co do lali - więcej może wie
      na ten temat Balbinka w/w

      Usuń
    2. Dokładnie to Angi należąca do Myshy na wyprodukowanej przez tę właśnie Myshę koszulce :) Należę do fanatycznego klubu Angeliki i po prostu musiałam mieć tę koszulkę :) Wyżej jest link do sklepu Myshy (Ani) :)

      Usuń
    3. No to fajnie wiedzieć :D.
      Do sklepu zaglądałam ^^. Bardzo fajny pomysł z tymi koszulkami :). Angelica jest świetna, ale jednak moją ulubienicą jest Isabelle ^^.

      Usuń
  10. Fajnie tak popatrzeć na cudze lalki:-) W oko wpadła mi ślicznotka w bluzeczce w czerwono-białą kratkę:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, holideyki potrafią zawrócić w głowie!!!

      Usuń
  11. Może to i dobrze, że nie obejrzałam wszystkich lalek :):) Mam spokojniejsze sny ;)

    OdpowiedzUsuń