niedziela, 15 października 2017

istny horror


rozpulchniony horror!  podoba mi się zbyt wiele lalek PLUS 
póki co - dorwałam tylko kilka a kilka kolejnych sobie 
stworzyłam drogą hybrydyzacji, co dla niektórych 
jest horrorem do sześcianu, wręcz nie do przyjęcia! 



pulcherie zamieniły się próbnie ciuszkiem 
(tym postem żegnamy się z główką 
"azjatki", która powędruje do Naomi



i jak nie jestem miłośniczką portek - muszę stwierdzić z całą 
stanowczością, iż cudna śniada  Aida - najnowsza niunia PLUS 
po prostu jest stworzona do takiego luzackiego imagu... 



Kira -  hybrydka nie mogła odmówić sobie sweet foci z Aidą 




potem poszło  niczym lawiną - panienki wybiegły 
z witrynki i domagały się portretu z Nową - 
a że Aida jakoś żadnej nie odmawiała... 



Balbinko! dziękujemy za pogłowie! 
K/L pokochała od pierwszego ujrzenia 
główkę swej kuzyneczki - będziemy 
poszukiwać pulchnego ciała dlań ♥ 






ciekawe i warte zaproszenia to panienki ♥ 

trzy Summer, Albinoska, K/L oraz Kira - 
to moje ulubione hybrydki - co nie znaczy, 
iż jedyne - niechaj tylko dorwę jakieś ciała :) 



tak Aida wyglądała w odmętach internetu (fota z neta) 
a teraz pokażę Wam jeszcze  moje inne marzenia PLUS : 










(fotografie z internetu) 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 

PS : nie było ŻADNYCH MH, bo jesienią 
moje potworzyce potwornie się onieśmielają 
wpadają w popłoch przy byle przebierankach 
i próbach sesji - raczej na lato nastawiam się... 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 


zapraszam do sesji z Ruth 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 

do następnego lalkowego! 


47 komentarzy:

  1. I tak oto chyba nam kalendarz śmiercią naturalna umiera, jeszcze przed końcem roku ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę Sowo, że trochę musi upłynąć
      wody w Wiśle, nim przyzwyczaimy się
      zapamiętamy i zaczniemy stosować ów
      kalendarz - tak więc nie załamuj rąk!

      Usuń
  2. Łoooo ile kluseczek :D Piękne, piękne :D Wszystkie cudowne :) Też mi sie marzą te co Tobie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. siwowłosa tez ma na chciej liście:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. platynowa fajna, bo platynowa,
      bo zielonooka - ale ten skalp
      na czarno lekko przeraża...

      Usuń
  4. Rozmnożyły się niesamowicie :)
    Z Twojej chchciejlisty też bym dwie panny przygarnęła :) o dziwo :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne te Twoje grubinki! A i z chciejlisty dwie zawróciły mi w głowie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tez kocham bez pamieci <3 Ta z glowa Kiry jest cudna <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kirusia musiała dłuuugo czekać
      na swój ostateczny image - ale
      teraz czuje się spełniona, a co
      ważniejsze - rozumiana i lubiana!

      Usuń
  7. Ładne dziewczyny i super zdjęcia :-). Ja bym lalkę z piegami i żółta sukienka (bluzka?)! Przyjacielskie pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za pochwały! panienka z piegami
      zauroczyła mnie na maksa - i tak, to jest
      sukienka - ażurowa i warstwowa! pozdrawiam!

      Usuń
  8. Przepiękne grubcie :D. Ta z głową Kiry jest przepiękna :D. A co do głowy Azjatki to już kombinuje jakie ciało by jej pasowało :D.
    Zdjęcia grupowe najbardziej przypadły mi do gustu :).
    A z twojej chciej listy chce murzynkę emoji, tą w sukience w motylki oraz mulatkę w pastelowej sukience(z okularami). A co do monsterek to jakbym czytała o swoich, też robią się nieśmiałe i niechętne co do sesji w okresie zimowym :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. emoji? nie wiem, która to...
      monsterki na zimę sztywnieją
      niczym gałęzie drzew pozbawione
      żywotnych soków - tylko słońce i
      ciepły wiatr mogą je wprawić w
      ożywienie...

      Usuń
  9. Śliczne grubcie. Sama mam nadzieję że choć jedna kiedyś wpadnie w moje ręce. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ślicznie dziękuję, Diano!
      życzę Ci z całego serca,
      byś złapała tę jedyną - co
      mam nadzieję, szybciutko nam
      pokażesz na swoim blogu :)))

      Usuń
  10. Ja też kocham pulcherinki! Uważam, że są jednymi z piękniejszych laleczek. Ich ciałka mnie rozczulają. Totalnie rozczulają. Są słodkie. Masz cudną gromadkę okrąglinek. Ta Twoja najnowsza bardzo, ale to baaaardzo mnie kusi... :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie daj się zbyt długo kusić,
      bo znikną z półek - a naprawdę
      warto tę egzotyczną ślicznotkę
      zaprosić do siebie :)

      Usuń
  11. No to dobrze, że są ludzie co lubią ten rozmiar :D
    Muszę popatrzeć u siebie czy nie wyrzuciłam tłustego ciałka :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo! koniecznie popatrz!
      chętnie zaopiekuję się
      tłustościami :DDD

      Usuń
  12. Fajne grubcie! Też bym jakąś plus size przygarnęła, ale się powstrzymuję bo nie mam miejsca. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jedna może nie zajmie aż tyle miejsca
      a są naprawdę wdzięczne i co ważne -
      o tak imponującym wyborze PYSIAŁKÓW!

      Usuń
  13. Ale świetna gromadka! Wszystkie takie śliczne! Ja jeszcze nie mam żadnej grubci, ale poluję na jakąś. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cóż za cudna gromada! Dorwałaś tę z kręciołkami na głowie, a do mnie ona z półki w sklepie nie przemówiła, co innego Twoje zdjęcia :-) Mam co do niej duży dylemat teraz ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu! mnie tę ślicznotkę przyniósł ze sklepu
      wielce szanowny Pan Mąż - strasznie Ją chciałam
      mieć po tym, jak ujrzałam Ją wystylizowaną na
      hipiskę w rozpuszczonych włosach i opasce na
      czole - po czym jednak moja Aida stanowczo mi
      pokazała, jaki look preferuje :)))

      Usuń
  15. Cieszę się, że łepetynka się spodobała :) Jakby co mam jeszcze do upłynnienia jedną grubaskę, którą kupiłam ze względu na strój. (mam plan na "mini-me" hehehe-demoniczny śmiech)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wow! jestem POTWORNIE ciekawa owej
      grubinki - ale to miniTY to chyba w
      krzywym zwierciadle, o Chudzinko :)

      Usuń
    2. Oj, ja potrzebowałam tylko jej stroju, grubaskę będę musiała wypchnąć z domu. Bo po pierwsze sztywne toto, a po drugie barbiowatych nie zbieram :D

      Usuń
    3. ha! to oczywiście zapraszam pulcherię :)

      Usuń
  16. Cudne te Twoje kruszyny!
    Metodą hybrydyzacji można naprawdę osiągnąć efekty, które bardzo zaskakują i cieszą. Ja tylko czekam na MtMowską wersję tych ciałek, może Mattel nas jednak zaskoczy :) pozdrawiam seeeeerdecznie <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Inko. Jak upolujesz te wymarzone, to chyba będziesz już miała wszystkie. Mnie się ta w żółtej sukience też bardzo podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewo! panienka z żółtej sukienusi ma tyle cudnej
      radości i uroku, że wręcz na Nią zachorowałam -
      ale oprócz tych niuń marzę przecież i o laleczce
      modelki plus size - Ashley Graham oraz o kilku
      samodzielnie stworzonych hybrydkach - na wszystko
      powolutku przyjdzie czas i z pewnością pokażę nie
      raz moje okrąglutkie szczęścia :DDD

      już sobie wyobrażam, jak fajnie ubierzesz swoją PLUS!

      Usuń
  18. Ależ się zadziało w Twoim Świecie Plus! Tyle cudnych dziewczyn! I jeszcze tyle marzeń! Pokazałaś jedną, o której marzę, ale strach pomyśleć, kiedy będzie w Polsce do kupienia za normalne pieniądze. Mam na myśli artykułowaną Look Nighttime Glamour...
    Na razie zamieszkała u mnie "marchewkowa" w czarnym kapeluszu ;-)
    Twoje ubranka i stylizacje mnie zachwycają!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło czytać, że nie mnie jedną urzekły
      panienki PLUS - cudownie, że masz już
      swoją marchewkę - może zdążę i ja swoją
      zgodnie z chciejlistą - zaprosić :)))

      Usuń
  19. Jeśli mam być szczera, to ze współczesnych Barbie Grubinki podobają mi się najbardziej. :) Tą z internetu pierwszą z burzą włosów, piegami i żółtym wdzianku mogłabym przygarnąć :D
    Sama mam dwa grube ciałka, i kilka główek do zepsucia (czyt. przemalowania) ;) i mam od jakiegoś czasu pomysł na grubinkową postać :)) byle czas się znalazł...
    Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wow! to będę wypatrywała panienki PLUS
      albo nawet dwóch - serdeczności ślę!!!

      Usuń
  20. Świetna ferajna :) Trudno się dziwić, trudno się im oprzeć, nowe fashionistki są różnorodne i ciekawe, przykuwają uwagę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie - mnie coraz trudniej się oprzeć :DDD

      Usuń
  21. Miałam ogromną przyjemność miętosić je wszystkie osobiście :):)
    Chyba musisz pomyśleć o drugiej witrynce..... :):):):)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajnie, że każda z nich ma inną, oryginalną buzię. Pięknie to widać na piątym zdjęciu. Każda ma to coś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zachłysnęłam się jakiś czas temu fashionistkami
      właśnie ze względu na tę piękną różnorodność ♥

      Usuń