niedziela, 10 grudnia 2017

miękkobrzuche słodziaki


szmacianki w Szydełeczkowie jakoś się nie 
uchowały - poza miękkobrzuchymi :) 




kapustki mi się marzyły - choć jedna 
ale za to cała z tworzywa sztucznego - 
póki co - 3 miękkobrzuche też cieszą :) 



rozczulające pyzunie



Lori i Mini Generation 



Helenka i Emma  z Dziwaczkowa - jak siostrzyczki! 




lubiąca coca-colę od Naomi bobo od Zuri 


ogoniasta Elunia - mięciutka i słodziutka! 




minki z Baśniowa :) 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Szara Sowa przypomniała mi, iż większość porcelanowych lalek 
również mogłaby śmiało paradować w Dniu Szmacianek - jako 
właśnie miękkobrzuche - ale u mnie te kruche ślicznotki mają 
przecież swój oddzielny blog, gdzie pokażę niebawem 
najnowszych mieszkańców płci obojga  


♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 

do następnego lalkowego! 


26 komentarzy:

  1. Urocze szmacianki :D
    Bardzo chętnie zobaczyłabym kiedyś kilka na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z miłą chęcią, tylko daj
      wcześniej znać, które :)

      Usuń
  2. Mięciuchne, szmaciane, delikatne i kuszące uroczymi buziakami! Całkiem spore stadko Ci się zebrało :-) Śliczności!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny wpis, ale ja nie przepadam za tego typu lalkami

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoja kolekcja jest wielki! Monchichi jest mój ulubiony :-). Mini lalki mają piękne suknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję - małpka była moim
      marzeniem z dzieciństwa,
      mam Ją od kolekcjonerki lalek :)

      Usuń
  5. Urocze lalki, ale mi najbardziej do gustu przypadły Lori i Mini. Mają piękne buzie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kapustki urocze, bardzo je lubię, choć za miękkobrzuchymi nie przepadam tak ogólnie. To ze względu na kłopoty z pozowanie,. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie dlatego wciąż
      wypatruję całej gumowej
      albo plastikowej - ale
      jak są w necie - to tylko
      wielkoludy - nic do 30cm

      Usuń
  7. No no! Masz niezłą, miękkobrzuchą armię :D.

    OdpowiedzUsuń
  8. Małpeczka jest przesłodka :)
    A dziewuszki mają fajne sukienki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię, kiedy można się do lalki także przytulić... :-) Miękkie brzuszki zdecydowanie zwiększają komfort tulenia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna zgraja dzieciaków, a każde z innej bajki :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale Ci się tego towarzystwa nazbierało !!! :)
    Znowu mi coś ( nawet kilka cosiów) umknęło....... :/

    OdpowiedzUsuń