sobota, 30 grudnia 2017

"prawie" robi różnicę :)


jestem zauroczona panienką od Zapf 
(podobnie jak mój ślubny, który orzekł, 
iż jeszcze nie widział taaakich oczu) 


rysunkowa wizja artystyczna - słodka i śliczna! 


front pudełka, w którym przybyła moja Iwonka 
(imię po koleżance z Biblioteki SGH W-wa) 


bok opakowania :) 


czy tylko wg mnie wyglądają 
jak niewidome bliźniaczki...?! 





te roześmiane ACT Zapf napawają nadzieją, 
że jako lalki mogłyby być równie udane :) 


tył pudełka - i tu przechodzimy 
do clou mego "...ale..." 



zarówno w rysunkowej wersji 
jak i na fotografii promocyjnej - 
panienka wybrana przeze mnie 
ma PRZEZROCZYSTE "szkła" 


ponadto - na fotografiach OFERT - pasek 
na biodrach nastolatki ma "identyfikator",  
zaś na ręku łańcuszek - moja Iwonka chyba  
zgubiła w fabryce tę ozdobę, co akurat 
mi zbytnio nie wadzi - ale tej "plakietki" 
byłam naprawdę ogromnie ciekawa - 
kwiatek zielony wesolutki, ale... 


jeśli więc planujecie zaprosić do siebie 
zapudełkowaną ACT Zapf - liczcie się 
z tym, iż formułka "produkt może się 
nieznacznie różnić od oferty" - ma jak 
najbardziej potwierdzenie w realu ;P



dekor w postaci wstążki z naszytymi koralikami 
odprułam, by przydać torebce uniwersalności :) 
ramiona kamizelki były złapane nitką a miejsce 
supełków zamaskowano guzikami-kwiatami... 



Iwonka w bluzeczce - własność mych tonerek 
(do wczoraj wieczór - sporo ciuszków kobitek 
zaanektowała ACT Zapf z figlarnym błyskiem 
w słodkim spojrzeniu, z niewinną minką) 


kolejną razą Iwonka wystąpi dla Was 
domowym pokazie mody TWEEN :) 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 

do następnego lalkowego! 


25 komentarzy:

  1. Taa, wystarczy formułka, że produkt może się różnić i to zwalnia fabrykę od trzymania się szczegółów i wymogów wysokiej jakości.
    Szczerze mówiąc tego typu lalki to kompletnie nie moja bajka, ale na ostatnim zdjęciu wygląda uroczo. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nano - jeszcze gorsza formułka
      to "produkt wysyłany losowo"

      Usuń
  2. Też mam jedną, dorwaną w lumpexie. Była golutka więc trudno mi było wychwycić "nieznaczne" różnice😉 Fajna lala ale nie moja bajka. Chętnie odstapię za inną😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie pamiętam -
      a za jaką chciałabyś
      się wymienić? moja
      Iwonka szuka siostry :)

      Usuń
    2. Inko. Zaproponuj na privie bo nie wiem jakich Ty nie chcesz a nie "wyrwę" Ci przecież jakiejś najukochańszej panny😉

      Usuń
    3. ok - to odezwę się na maila,
      jak porobię foty kandydatek :)

      Usuń
  3. Fajniutka nowa zdobycz! Gratulacje!:) Ile ma wzrostu? Wyższa od Barbie?

    OdpowiedzUsuń
  4. Последние фотографии очень красивые)))

    Najnowsze zdjęcia są bardzo piękne)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Спасибо, Олго! Я сейчас будусмотрим на
      АннабелВаш блог, хорошо? привет!

      dziękuję, Оlgo! teraz będę wypatrywać
      Annabell na Twoim blogu, ok? pozdrawiam!

      Usuń
  5. W końcu różnice nie są aż tak wielkie. Najważniejsze, ze lalka Ci się podoba, a ciuszki, paski itp. zrobisz jej jakie będziesz chciała. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz rację, Sowo - laluchna jest najważniejsza,
      tylko tych okularów strasznie mi żal, eech...

      Usuń
  6. Figlarna nastolatka w Twoim wydaniu podoba mi się po stokroć bardziej niż pudełkowa.
    Detalami nie zawracaj sobie głowy, z Twoim talentem jesteś w stanie stworzyć coś niepowtarzalnego i oryginalnego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej - aż stokroć?! DZIĘKUJĘ stokrotnie ♥

      Usuń
  7. Jakie by piękne sklepowe ubranka nie były, od Ciebie i tak dostanie zapewne o niebo lepsze. :) Ostatnie zdjęcie super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ŚLICZNIE, Kamelio!
      cieszę się, że się podoba :)

      Usuń
  8. Bardzo ciekawa lalka :)
    Co prawda nie jest to mój lalkowy klimat ale chciałabym zobaczyć ją na żywo :) Ma bardzo uroczą buzię, okulary dodają jej tego czegos więc zostaw ją jako okularnice :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. coraz więcej panienek do obejrzenia
      na żywo?! nie zapomnij spisać listę
      przed naszym spotkankiem - a co do
      okularów - zamierzam wyciąć środek,
      by było widać świdrujące spojrzenie :)

      Usuń
  9. Tak czasami jest bardzo różni się od Zdjęcia! Ale jak lalkę, a jej okulary zbyt! Lubię sztukę w dziedzinie :-)
    Szczęśliwego nowego roku!
    Przepraszam za złe tłumaczenie, nie mogłem go lepiej :-/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you for your words and memory!
      Let only the best for you
      and your loved ones :)

      Usuń
  10. Koniecznie musi się spotkać z moją Jolinką :):)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lalka jest przesympatyczna a niewielkie braki w komplecie można zastąpić innymi... z Twoimi pomysłami to nie będzie trudne :)))
    Super panienka!

    OdpowiedzUsuń